KOPI DURIAN EMAS




======================================


RISAU PERUT MAKIN BUNCIT?

LEMAK PEHA MAKIN TEBAL SAMPAI MELECET BILA BERJALAN?

DAH CUBA MACAM-MACAM PRODUK TAPI MASIH TAK KURANG-KURANG LEMAK?


======================================



** KINI ANDA MAMPU MILIKI MINUMAN PREMIUM JIMAT DAN DIHASILKAN SECARA 

SAINTIFIK SERTA BERTARAF WORLD CLASS **

FORMULASI TERKINI MENGGUNAKAN BIJI KOPI HIJAU DAN EKSTRAK 
Durio zibethinus TERPILIH

KOPI DURIAN EMAS byDRAZLAN dapat membantu anda KURANGKAN LEMAK 

PERUT, PEHA, PANGKAL LENGAN DAN PUNGGUNG DENGAN MUDAH.

HANYA 1 PEKET 1 HARI


KOPI DURIAN EMAS Sejenis:

***********************

*Metabolism Booster

*Fat Burner

*Energy Booster

Dengan rasa yang sangat SEDAP




Kelebihan KOPI DURIAN EMAS byDRAZLAN 

************************************** 



1. Kaya Anti-Oksidan
2. Meningkatkan Metabolisme
3. Membantu Membakar Lemak Extra
4. Menekan Rasa Lapar
5. Mengurangkan Peningkatan Kolesterol Buruk (LDL)
6. Membantu Meningkatkan Sirkulasi Darah
7. Meningkatkan Tenaga
8. Meningkatkan Sistem Imunisasi Tubuh
9. Membantu Melambatkan Proses Penuaan
10. Mengurangkan Pengaruh Radikal Bebas
11. Membantu Melembabkan Kulit
12. Membantu Mengekalkan Kesihatan Rambut
13. Membantu Proses Detoks Badan
14. Boleh Menghilangkan Stress
15. Mengurangkan Kelesuan
16. Menjadikan Usus Lebih Aktif Untuk Penghadaman
17. Membantu Untuk Menghasilkan Sel Darah Merah
18. Mineral Yang Baik Untuk Tulang & Sendi
19. Mengurangkan Lemak Badan Terutamanya di Bahagian Perut, Peha, Pangkal Lengan dan Punggung
20. Melembutkan tumit merekah.


CARA MAKAN

*Hanya sepeket sehari sebelum sarapan.

**Untuk kesan maksimum disarankan ambil 2 paket sehari 

iaitu sepeket sebelum sarapan dan sepeket di waktu 

minum petang.

***Tidak dinasihatkan mengambil pada waktu malam.


******************************************************************



Anda Jangan Risau Dengan Masalah Ini Saya  Ada Jalan Penyelesaiannya....

“Ingin Tahu Bagaimana Saya Menemuinnya  
Ketahuilah Cara Untuk Mendapatkan PERUT Yang Lebih Slim, PEHA yang tirus dan LENGAN yang menawan….
Dari Dato' Prof. Dr. Norazlanshah
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera pembaca yang saya hormati sekalian,
Sekiranya anda semua berminat untuk menurunkan berat badan, mengempiskan perut buncit, mengecilkan peha, pangkal lengan dan punggung serta meningkatkan metabolisme badan di samping mendapatkan bentuk badan yang lebih baik, bertenaga dan sihat, saya sarankan anda membaca  setiap page  yang kami sediakan..

Benarkah Anda Telah Banyak Mencuba Pelbagai Produk
Tetapi Gagal ??

Oleh kerana, anda telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berhasil, saya sarankan anda mencuba produk keluaran byDRAZLANTM  iaitu Kopi Durian Emas.
Saya ketahui mungkin anda berkata kepada diri anda “sudah pelbagai produk telah saya cuba untuk mengempiskan perut dan untuk menurunkan berat badan tetapi tidak ada satu yang mendatangkan hasil “ Jangan risau, cubalah produk kami, mungkin anda telah datang ke tempat yang betul dan memperoleh hasil yang berkesan untuk diri anda.
IZINKAN SAYA MEMPERKENALKAN
DIRI SAYA
DATO' PROF. DR NORAZLANSHAH HAZALI
Saya Dato' Prof. Dr Norazlanshah Hazali, pakar toksikologi, keselamatan dan terapi makanan. Saya merupakan pengasas produk Kopi Durian Emas.
Tujuan saya mengeluarkan produk ini adalah untuk membantu rakyat Malaysia mendapatkan saiz badan yang ideal serta dapat mengempiskan perut yang buncit, peha, pangkal lengan dan punggung  yang diimpikan oleh mereka. Ini kerana saya tahu ramai yang mengalami masalah ini, jika kita saling menolong mungkin jumlah yang ramai akan berkurangan dan negara kita dapat menjadi nombor 1 di Asia dengan jumlah orang yang paling sihat. Itulah harapan saya.

Mendapat tempat nombor 1 di Asia Tenggara kerana mempunyai penduduk yang paling ramai obese bukanlah sesuatu yang boleh kita banggakan. Malah ini menunjukkan bahawa negara kita akan menghadapi masalah yang amat besar jika kita tidak tanganinya secepat mungkin.

Masalah Ini Bukan Salah Anda !!! Anda tidak perlu menyalahkan diri anda jika anda mempunyai masalah kegemukan atau perut buncit. Kenapa? Ini kerana ramai di luar sana tidak tahu apa punca sebenarnya masalah kegemukan ini.Pada pendapat saya, media merupakan musuh utama kita. Kalau anda lihat di televisyen atau surat khabar, anda akan dapat lihat banyak ‘benda-benda’ ini yang menjadi punca mengapa kita mendapat pelbagai penyakit.Anda tahu tak apa ‘benda-benda’ tersebut? Ia adalah iklan-iklan yang mempromosikan makanan dan gaya hidup yang tidak sihat. Makanan seperti makanan segera dan minuman berkarbonat; semuanya menyumbang kepada penyakit yang amat berbahaya seperti kencing manis, darah tinggi, masalah jantung dan sebagainya.Jika kita lihat di restoran-restoran makanan segera, kita akan lihat ramai orang beratur 24 jam untuk mendapatkan makanan di situ. Tidak hairanlah mengapa negara kita mendapat nombor 1 di Asia Tenggara.Ingin Ketahui Produk Ini?
Di Sini Kami Ingin Memperkenalkan Produk Terbaru Kami



Kopi Durian Emas byDRAZLANTM adalah rangkaian  produk-produk minuman yang berkualiti tinggi dan dihasilkan secara saintifik oleh pakar toksikologi, keselamatan dan terapi makanan Malaysia, Prof Dr Norazlanshah. Ia formula khas untuk mereka yang mendambakan berat badan serta bentuk badan yang lebih ideal sambil menikmati minuman anda.




Apa Yang Terkandung Dalam 

Kopi Durian Emas ??

Kopi Durian Emas ini diperbuat daripada bijian kopi hijau yang berkualiti tinggi sahaja. Ia dipilih dan kemudiannya diproses secara saintifik untuk menghasilkan serbuk kopi ini. Campuran daripada ekstrak Durio zibethinus dan biji kopi hijau terpilih ini bukan sahaja tiada pewarna tambahan malah ianya juga mengandungi nilai nutrisi yang cukup untuk tubuh badan.


BIJI KOPI HIJAU

Biji Kopi Hijau merupakan antara bahan utama yang paling berkesan kerana ia dapat merangsangkan minda dan meningkatkan metabolisme badan. Biji kopi hijau telah menjadi trend terkini dalam produk pelangsingan.
Kopi hijau adalah biji kopi yang tidak dipanggang dan ia mengandungi bahan-bahan  nutrisi pemakanan yang tinggi . Biji kopi terdiri daripada 250 jenis bahan kimia semulajadi, sebahagian daripada bahan kimia semulajadi ini mempunyai kesan positif ke atas kesihatan manusia. Fungsi utama dalam pelangsingan adalah meningkatkan sirkulasi darah dan proses metabolisme dalam tempoh yang sangat singkat. Oleh itu, ia mampu untuk mencapai kesan pembakaran lemak dengan cepat.

Durio zibethinus
Durio zibethinus merupakan bahan utama yang digabungkan bersama biji kopi hijau. Ekstrak Durio zibethinus ini mempunyai
khasiat yang jauh lebih tinggi.  Ia kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral seperti Antioksidan Vitamin-C (about 33% of RDA), B-complex dan kalium. Mineral seperti ini penting untuk mengawal bendalir dalam badan, mengawal denyutan jantung serta tekanan darah. Durio zibethinus juga mengandungi kalsium dan fosforus yang penting untuk kesihatan tulang dan gigi.

Ekstrak Durio zibethinus turut mengandungi asid amino tryptophan bagi membantu meningkatkan pengeluaran hormon serotonin yang menyebabkan rasa lebih “ringan” dan lebih tenang serta mengurangkan stress. Ekstrak Durio zibethinus juga mempunyai kemampuan untuk meningkatkan sirkulasi darah dan metabolisma badan. Maka dengan gabungan kedua-dua bahan utama iaitu biji kopi hijau dan ekstrak Durio zibethinus ini ia mampu menggandakan kesan mencairkan lemak sebanyak 3 kali ganda lebih pantas. 



 Bagaimana Kopi Durian Emas Berfungsi ??

Apabila anda minum kopi durian emas, bahan-bahan yang terdapat dalam kopi tersebut akan berfungsi di dalam tubuh anda. Semua kandungan yang terdapat dalam kopi tersebut mengandungi unsur-unsur yang efektif untuk kesihatan.
Ini akan meningkatkan metabolisme badan untuk membantu pelangsingan seterusnya dapat mengurangkan perut buncit, saiz peha, pangkal lengan dan punggung.
Apabila anda minum kopi durian emas, bahan-bahan yang terdapat dalam kopi tersebut akan berfungsi di dalam tubuh anda. Semua kandungan yang terdapat dalam kopi tersebut mengandungi unsur-unsur yang efektif untuk kesihatan.
Ini akan meningkatkan metabolisme badan untuk membantu pelangsingan seterusnya dapat mengurangkan perut buncit, saiz peha, pangkal lengan dan punggung.
Apabila anda minum kopi durian emas, bahan-bahan yang terdapat dalam kopi tersebut akan berfungsi di dalam tubuh anda. Semua kandungan yang terdapat dalam kopi tersebut mengandungi unsur-unsur yang efektif untuk kesihatan.
Ini akan meningkatkan metabolisme badan untuk membantu pelangsingan seterusnya dapat mengurangkan perut buncit, saiz peha, pangkal lengan dan punggung.
Apabila anda minum kopi durian emas, bahan-bahan yang terdapat dalam kopi tersebut akan berfungsi di dalam tubuh anda. Semua kandungan yang terdapat dalam kopi tersebut mengandungi unsur-unsur yang efektif untuk kesihatan.
Ini akan meningkatkan metabolisme badan untuk membantu pelangsingan seterusnya dapat mengurangkan perut buncit, saiz peha, pangkal lengan dan punggung. Apabila kadar metabolisme badan kita meningkat, ia akan menukar lemak-lemak tersebut kepada tenaga. Ini akan menghilangkan lemak-lemak dalam badan kita.

Pn Lin, Bandar Tun Razak

Respon pelanggan 


Kopi Durian Emas


********************************
Hi...saja nak bgtau....happy sgt ni.
I dah seminggu minum kopi ni. Mmg bestla. Perut rasa cam dah kecik skit. Jeans rasa longgar..hehehee..thanx sbb introduce kan kopi ni ye..

Pn Lin, Bandar Tun Razak.
******************************





Pn Zura, Ipoh






Alhamdulillah. 

Tahniah Pn Zura dari Ipoh kerana berjaya kurangkan ukur lilit perut dan peha. 

Anda juga boleh. Cuba hari ni. Jangan tunggu lagi!














Respon Pelanggan terhadap kelazatan rasa Kopi Durian Emas byDRAZLAN.



Bagaimana Cara Untuk Menggunakan Produk 

Kopi Durian Emas ??



Ianya sangat mudah, cepat dan senang diminum:

-Cara kegunaannya ialah campurkan satu peket kopi durian emas ini ke dalam 1 cawan (100ml) air panas dan kacau sehingga larut.- Seelok-eloknya bagus diminum ketika masih panas.-Simpan di tempat kering selepas dibuka supaya tidak menjejaskan kualiti kopi.-Saranan pegambilan 1 peket sehari.-Tetapi, untuk kesan lebih baik, disarankan mengambil 2 peket sehari iaitu sepeket sebelum sarapan dan sepeket pada waktu minum petang. Tidak digalakkan mengambil pada waktu malam.


Apakah Hasil Yang Akan Anda Perolehi Apabila Anda Minum Kopi Durian Emas Pada Kotak Pertama Mencuba ??
Anda akan mengalami perkara-perkara berikut :
·         *Membantu anda menghilangkan selulit hasil dari pegecilan saiz anggota badan secara ketara.
·        * Ukur lilit anggota badan anda akan berkurang dengan ketara.
·         *Lemak tepu di bahagian seperti lengan, leher, perut dan peha kelihatan semakin berkurangan.
·        * Berat badan semakin berkurangan secara berperingkat.
·        * Menjadikan usus lebih aktif  untuk memudahkan penghadaman.
·        * Merangsang aktiviti otak untuk menghilangkan rasa letih dan memberi tenaga.

Anda Akan Dapat Melihat Perbezaan Ketara Dan Selamat Untuk Di Minum
Anda dapat menurunkan berat badan kerana produk ini akan meningkatkan kadar metabolisme anda yang akan membolehkan sel-sel lemak anda di keluarkan secara cepat dan efektif.
Kopi  durian emas lebih efektif daripada pil-pil kerana ia tidak perlu melalui proses pencernaan yang kompleks dalam perut dan ia mampu memberi kesan serta merta . Ini memberi banyak manfaat seperti lebih tenaga.   
Ini Adalah Antara Perkara Yang Akan Anda Alami Setelah Mencuba                     “Produk Kopi Durian Emas”
  • ·        Dipuji oleh suami dan rakan sekerja.
  • ·         Sangat berpuas hati.
  • ·         Menjadi semakin slim dengan ketara.
  • ·         Dapat pakai baju kegemaran yang diimpikan.
  • ·         Boleh berjalan dengan yakinnya.
  • ·         Sentiasa gembira apabila berada di hadapan cermin.
  • ·         Jumpa rakan lama dengan yakin, tidak perlu risau akan saiz baju.
  • ·         Suami makin sayangkan anda.
  • ·         Saudara mara akan tegur apabila pulang ke kampung.
  • ·         Nampak bertahun lebih muda daripada usia.


Kesan-Kesan Selulit Juga Boleh Hilang Dengan Minuman Kopi Durian Emas

Katakan Selamat Tinggal Kepada Selulit !!

Kandungan yang terdapat dalam Kopi Durian Emas membolehkan kesan-kesan selulit di kulit diperbaiki dan seterusnya menghilangkan selulit-selulit tersebut. Kini anda boleh tersenyum lebar kerana kini anda mempunyai kulit yang licin & bebas daripada selulit yang kurang menyenangkan itu.

Masalah “Perut Menggelebeh “ Selepas Bersalin
Pun Akan Susut !!

Kopi Durian Emas Mampu Menghilangkan Perut Menggelebeh Selepas Bersalin
Kebiasaannya, ramai wanita akan mendapat kesan perut menggelebeh selepas bersalin. Ianya sangat sukar untuk dihapuskan.
Dengan mengamalkan Kopi Durian Emas ini, ia akan menolong mempercepatkan proses menghapuskan lemak-lemak di bahagian perut jika digunakan secara berterusan.

Kebaikan-Kebaikan Lain Kopi Durian Emas 

Yang Anda Akan Rasai

  • -          Dapat diminum dengan cepat dan menjimatkan masa.
  • -          Menjimatkan duit anda daripada kos rawatan pusat kecantikan yang mahal.
  • -          Hidup lebih sihat dan bertenaga.
  • -          Mendapat lebih perhatian daripada orang yang anda sayangi.
  • -          Kawan-kawan cemburu dengan penampilan baru anda.
  • -          Menjadi idola ramai orang yang inginkan perut kempis dan penampilan baru anda.
  • -          Dihormati oleh orang ramai terutamanya rakan sekerja.
  • -          Hidup lebih tenang dan tenteram.
  • -          Menjadikan usus lebih aktif untuk memudahkan penghadaman.
  • -          Keyakinan diri bertambah dan lebih disegani oleh orang lain.
  • -          Kulit menjadi semakin cantik kerana kesan-kesan selulit yang telah hilang.
  • -          Saiz ukur lilit akan mengecil dan nampak lebih cantik.
  • -          Kulit menjadi lebih tegang dan kulit ‘menggelebeh’ akan hilang.
  • -          Kulit kesan lepas bersalin akan semakin menyusut.
  • -     Tidak berasa malu apabila membeli pakaian di pusat membeli belah kerana anda bukan memilih baju XL lagi.

ADAKAH PRODUK INI HALAL?
Sudah semestinya produk keluaran byDRAZLAN adalah diperbuat mengggunakan bahan-bahan yang dijamin 100% HALAL. Produk Kopi Durian Emas halal diminum, tanpa mempunyai perasaan was-was dengan kelazatan kopi peremium dicampur rasa lemak durian benar-benar membangkitkan deria rasa anda.
ADA KELULUSAN DARI BIRO PENGAWALAN FARMASEUTIKAL KEBANGSAAN (BPFK), KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA TAK?
Produk ini merupakan produk minuman. Maka ianya termasuk di bawah AKTA MAKANAN 1983 DAN PERATURAN-PERATURAN MAKANAN 1985. Oleh itu, tiada kelulusan diperlukan dari BIRO PENGAWALAN FARMASEUTIKAL KEBANGSAAN (BPFK), KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.
Produk Ini Dijamin Tiada Sebarang Kesan Sampingan,,,,
Produk keluaran byDRAZLANTM  iaitu Kopi Durian Emas dijamin selamat 100%.
Ianya diperbuat daripada bijian kopi hijau dan ekstrak Durio zbethinus . Dijamin tidak mempunyai sebarang kesan sampingan.
Boleh Digunakan Oleh Semua Orang Tidak Mengira Usia Dan Jantina 
Kami mempunyai pelanggan-pelanggan daripada semua peringkat umur. Daripada yang berumur 20 tahun kepada yang berumur 59 tahun.
Produk ini dijamin selamat digunakan untuk semua peringkat umur.
Saya Mahu Beri Lebih Kepada Anda!!


Ini Antara Ciri-Ciri Mereka Yang BERJAYA Menggunakan Produk Ini :
1. Anda mampu mengurangkan makanan yang tidak sihat
- Jika anda mampu mengurangkan pengambilan makanan tidak sihat dan menambahkan makanan berzat. Anda akan mendapat kesan yang cepat.

2. Anda betul-betul serius untuk menghilangkan masalah anda hadapi
- Jika anda pernah terfikir untuk mengempiskan perut, menghilangkan selulit dan sebagainya serta mempunyai keazaman yang kuat dan tidak mudah berputus asa, maka produk ini untuk anda.

3. Anda mampu lakukan senaman ringkas setiap minggu.
- Jika anda mampu tukar rutin harian anda kepada senaman seperti menggunakan tangga untuk ke pejabat sekali seminggu atau berjalan-jalan di dalam shopping kompleks untuk 10 minit. Maka produk ini untuk anda.

4. Anda yakin yang anda perlu lakukan sesuatu untuk mencapai impian anda.
- Jika anda yakin bahawa setiap perkara yang berlaku adalah BUKAN bergantung kepada nasib semata-mata. Maka produk ini untuk anda. Jika anda ada produk terbagus di dunia tetapi anda tidak menggunakannya, ia tidak akan memberi apa-apa kesan kepada anda.

5. Anda yakin dapat menggunakan produk ini setiap hari.
- Jika anda mampu menggunakan produk ini setiap hari selama 1 bulan. Anda akan berasa sangat gembira dengan kesan yang anda alami.


Jom dapatkan PRODUK KEMPIS PERUT PALING BERKESAN SEKARANG!

Order Sekarang Sebelum Terlambat !!


Harga Jualan 

RM 399

RM 249

RM 199

RM160 sekotak

+

 FREE POSTAGE 
Cara untuk order KOPI DURIAN EMAS??

1.Produk Anda Dipos Menggunakan POS LAJU & Dijamin Sampai Ke Rumah Anda


-Anda tidak perlu pergi ke mana-mana untuk dapatkan produk ini. Anda hanya perlu tunggu di rumah atau pejabat dan pegawai POS LAJU akan hantar produk anda ke tempat yang anda ingini dengan cepat dan mudah. Tidak perlu membazir minyak kereta dan tersangkut di jalan yang sesak lagi.  



Pengakuan pelenggan kami.

2. Cara Yang Sangat Mudah Untuk Dapatkan Produk.
Hubungi mana-mana agen berdaftar kami untuk dapatkan produk Kopi Durian Emas byDRAZLAN yang original. Seterusnya, penghantaran produk akan dilakukan menggunakan melalui POS LAJU. Bagi pelanggan yang membuat order dan pembayaran sebelum 12 tengah hari, item anda akan diposkan pada hari yang sama. Penghantaran akan dibuat pada setiap hari kecuali hari sabtu, ahad dan cuti umum. Item anda akan tiba dalam masa 1 hingga 3 hari waktu bekerja (bergantung pada destinasi ). Jika ada sebarang masalah boleh hubungi HQ di talian HotLine byDRAZLAN 012 3032700.

 
Kos penghantaran adalah PERCUMA jika anda dapatkan produk ini hari ini.
Anda boleh berasa tenang di minda selepas membuat pembayaran kerana kami terus memasukkan produk anda ke dalam bungkusan POS LAJU dan pastikan ianya dihantar dengan segera ke rumah anda.
Produk Anda Akan Dibungkus Menggunakan Bungkusan POS LAJU Supaya Produk Anda Dijamin Terjaga & Selamat Sampat
ODER SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT !!!!
Anda boleh hubungi mana-mana agen berdaftar di bawah untuk mendapatkan produk yang ORIGINAL








Senarai Agen Berdaftar Klik Sini